Malena Riudavets, premiada per l’associació ” Mujeres en igualdad. Mallorca “

Amb la presidenta estatal de Mujeres en Igualdad Carmen Fúñez

Divendres a la nit, L’associació ” Mujeres en igualdad . Mallorca “  i en el seu nom la seva presidenta Jero Mayans varen lliurar  els seus guardons. La intenció era destacar  a dones que per la seva feina diària treballen amb el seu exemple  per la promoció i igualtats d’oportunitats   entre homes i dones.

Malena Riudavets, presidenta de la UCTAIB  , presidenta de la Federació de  Cooperatives de les Illes Balears , entre altres càrrecs, va ser guardonada  per la seva feina  en defensa de la igualtat de les dones i els homes i també, la defensa  del model cooperatiu. Va ser  guadonada en aquesta edició en la categoria  d’empreneduria. Junt a ella, reberen  el premi Nerea Barrios per seu esforç diari en el món de l’esport  i Magdalena Sastre per les seves investigacions dins el món de la  ciència  i en concret  en el camp de  l’Alzheimer. D’aquesta darrera guardonada  volem destacar orgullosos, que va rebre  la seva formació escolar a la cooperativa CIDE

Amb la escultora del premi Vicky Pérez Amb l'altre premiada, Magadalena Sastre, antiga alumne del CIDE i la presidenta de la associació de Balears, Jero Mayans Durant la meva intervenció d'agraiment Foto amb les representants de l'associació, les guardonades i les autoritats noticia diari premmi malena